نوروزی:از بازی النصر بازی می کنم

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 49
باردید دیروز : 1423
بازدید هفته : 6794
بازدید ماه : 6641
بازدید سال : 39066
بازدید کلی : 355886

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1393
نظرات

 گلزن مصدوم قرمز ها در گفت و گو با "ورزش سه" در تشریح شرایطش می گوید: در بازی بعدی پرسپولیس که در ازبکستان برگزار می‌ شود، 50 ـ50 است که برسم یا نه. ولی برای بازی با النصر عربستان صددرصد می‌ رسم، انگیزه خیلی زیادی دارم که خودم را ثابت کنم.

او اضافه کرد من فقط 4 بازی فرصت دارم که بتوانم نشان دهم هنوز هم بازیکن موثری هستم. بنابراین شما شک نکنید  بازی های پرسپولیس را به این راحتی از دست نمی‌ دهم. البته اگر پرسپولیس از گروهش صعود کند فرصت بیشتری برای بازی کردن دارم.

آقای گل سابق فوتبال ایران درباره تفاوت لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم گفت : فرقی که آسیا با لیگ ایران دارد، این است که تمام تیم ها می‌ آیند که فوتبال بازی کنند و به فکر دفاع و اینطور مسائل نیستند. اما در ایران شرایط فرق دارد. به همین دلیل هم من فکر می‌ کنم پرسپولیس می‌ تواند در آسیا موفق باشد چون بازیکنان کوه انگیزه هستند.

او در پایان گفت : تماشاگران تنها دلخوشی بازیکنان هستند. تیم ما نه پول دارد و نه امکانات درست و حسابی. باور کنید که باشگاه حتی تجهیزات پزشکی درست هم ندارد. خیلی از بازیکنان جوان برای کرایه خانه شان به مشکل خورده اند. با این شرایط هیچ بازیکنی نمی‌ تواند تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد. در این شرایط من فقط به بازیکنانی که بازی می‌ کنند می‌ گویم خوش به حالتان که حداقل فوتبال بازی می‌ کنید. من فقط این را می‌ گویم که تمام امید بازیکنان به تماشاگران است و اگر آنها استادیوم را پر نکنند. شرایط سخت می‌ شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 691
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود